Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka ul. Dąbrowskiego 20
(3)
Filia w Ślesinie
(1)
Czytelnia ul. Dąbrowskiego 20
(3)
Autor
Begg David
(2)
Czarny Bogusław
(2)
Dornbusch Rudiger
(2)
Fischer Stanley
(2)
Rapacki Ryszard
(2)
Balicki Stanisław Witold (1909-1978)
(1)
Galiński Tadeusz (1914-2013)
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Kramer Teodor
(1)
Matkowski Zbigniew
(1)
Rusiński Michał
(1)
Rutkowski Ireneusz
(1)
Schaal Peter
(1)
Wojeński Jan
(1)
Wrzosek Wojciech
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(5)
1970 - 1979
(1)
1960 - 1969
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Podręczniki akademickie
(4)
Ekonomia
(1)
Liternictwo
(1)
Makroekonomia
(1)
Marketing
(1)
Mikroekonomia
(1)
Pieniądz -- polityka
(1)
Pieniądz -- teoria
(1)
marketing
(1)
podręczniki akademickie
(1)
rynek pieniężny
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia ul. Dąbrowskiego 20
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 008(438)(084)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia ul. Dąbrowskiego 20
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33/Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia ul. Dąbrowskiego 20
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33/Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota marketingu; 2. Miejsce marketingu w działalności gospodarczej; 3. Podstawy decyzji marketingowych; 4. Badania marketingowe; 5. Produkt jako element marketingu; 6. Cena jako element marketingu; 7. Dystrybucja towarów jako element marketingu; 8. Aktywizacja sprzedaży jako element marketingu; 9. Strategie marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka ul. Dąbrowskiego 20
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 2. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1994. - 196, [1] s. : faks., rys., wykr. ; 21 cm.
1. Wstęp do gospodarki rynkowej; 2. Istota marketingu; 3. Marketingowe systemy informacyjne; 4. Produkt; 5. Dystrybucja; 6. Promocja; 7. Nowe obszary marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka ul. Dąbrowskiego 20
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks rzeczowy s. 481-501
1. Pieniądz; 2. Kredyt; 3. Waluta; 4. Podaż pieniądza; 5. Popyt na pieniądz; 6. Teoria procentu; 7. Rynki pieniądza i kapitału; 8. Wartość pieniądza i teoria inflacji; 9. Pieniężna polityka ustrojowa; 10. Pieniężna polityka procesowa; 11. Narzędzia polityki pieniężnej; 12. Strategie polityki pieniężnej; 13. Innowacje finansowe i nowe podejścia w polityce pieniężnej; 14. Perspektywy polityki pieniężnej wspólnoty europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka ul. Dąbrowskiego 20
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Technika liternictwa / Jan Wojeński. - Wyd. 7 uzup. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1974. - 376, [4] s., [2] k. tabl. : il. ; 25 cm.
Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Ślesinie
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 744
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej